QUAD ATV Segway Snarler 570 AT6 L homologacja T3b Premium
Opis
Segway Snarler 570 AT6 L to maszyna do pracy w ekstremalnych warunkach. Jego bogate wyposażenie oraz solidne wykonanie z wytrzymałych materiałów sprawiają, że poradzi sobie w nawet najbardziej wymagających warunkach. Jako quad z homologacją T3b wykorzystywany może być zarówno do różnego rodzaju prac w lesie czy w gospodarstwie, jak i do przemieszczania się. Snarler AT6 L wyróżnia się także nowoczesnym i dynamicznym designem. Ten nowy quad ma w swojej ofercie nasz internetowy sklep motocyklowy w atrakcyjnej cenie. Poznaj ten model i zobacz, że jest to maszyna, której szukasz!
Snarler AT6 L – quad spalinowy do zadań specjalnych
Quad Segway Snarler 570 AT6 L wykonany został ze stali chromo-molibdenowej. Dzięki temu jego rama jest niezwykle odporna i wytrzymała. Ponadto posiada oświetlenie Full-LED, które nie tylko zapewnia rozświetlenie drogi w każdych warunkach, ale także jest wyróżniającym się elementem dekoracyjnym. Segway Snarler 570 AT6 L to quad z silnikiem 570 ccm, który daje mu ogromną moc i gwarantuje najlepszą wydajność. Ponadto urządzenie zostało wyposażone w:
- dwie chłodnice,
- tłoki chłodzone olejem,
- świetnie zaprojektowane podwozie,
- automatyczne wspomaganie kierownicy.
Zobacz specyfikację tego modelu i przekonaj się, że świetnie sprawdzi się dla Ciebie. Wszystkie quady Segway w naszym sklepie online to urządzenia nowe i pochodzące ze sprawdzonego źródła. Zapraszamy do składania zamówień!
Jeśli zechcą Państwo poznać podstawowe różnice pomiędzy modelami Segway Snarler AT6 pod względem ich doposażenia wersji i wyposażenia - zapraszamy na nasz kanał YT:
VV KLIKNIJ PONIŻEJ VV
Poznaj najbardziej istotne różnice w modelach SEGWAY Snarler AT6
Dane techniczne QUAD ATV Segway Snarler 570 AT6 L homologacja T3b (ciągnik)
Silnik | |
---|---|
Rodzaj: | 1 cylinder, 4-suw, DOHC |
Pojemność: | 570 cm3 |
Moment obrotowy:: | 48 Nm |
Moc: | 44 k |
Zapłon: | Elektroniczy wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | Cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
Układ napędowy | |
Skrzynia biegów: | Automatyczna, P/R/N/L/H |
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Hamowanie silnikiem: | Tak |
Przedni dyferencjał: | Z blokadą elektryczną |
Tylny dyferencjał: | Z blokadą elektryczną (zgodnie ze specyfikacją) |
Rozmiary i waga | |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
Sucha masa: | 385 kg |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Rozstaw: | 1 450 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Wysokość całkowita: | 1 430 mm |
Szerokość całkowita: | 1 280 mm |
Długość całkowita: | 2 350 mm |
Bagażnik przód: | Kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg |
Bagażnik tył: | Kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg |
Podwozie | |
Wspomaganie kierownicy: | Elektryczne, automatyczne 3-trybowe |
Rama: | Rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości, zwiększony rozstaw osi |
Zawieszenie: | Niezależne, podwójne wahacze |
Amortyzatory: | Amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny |
Skok: | 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu |
Hamulce: | Tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 14" felgi aluminiowe |
Opony: | Przód 26 x 8 - 14 / tył 26 x 10 - 14 |
Dodatkowe wyposażenie Kufer / Osłona podwozia / Dodatkowe oświetlenie LED z przodu i z tyłu / Podgrzewane siedzenie / Grzane manetki i kciuk SYMTEC Pro / Uchwyt na telefon / Gaśnica z uchwytami /
Dane techniczne
Pojemność | 500 |