Motocykle Zontes 310R

Oblicz ratę:
Motocykle Zontes 310R
SYSTEM BEZKLUCZYKOWY W STANDARDZIE Bezkluczykowy system pozwala zapomnieć o niewygodnym szukaniu kluczy po kieszeniach. Dzięki nowoczesnej technologii wystarczy zbliżyć się do motocykla na 1,5 metra i ruszać w trasę. Kluczyk może bez problemu zostać w kieszeni kurtki lub plecaku. To wygodne, bezobsługowe rozwiązanie.
ELEKTRONIKA W SŁUŻBIE TOBIE Elektronicznie zamykany wlew paliwa, blokada kierownicy i zabezpieczenie kasku to prostota i funkcjonalność w jednym. Odpowiednie guziki do obsługi znajdują się na lewej i prawej końcówce kierownicy, dostępne w każdej sytuacji.
Tryb oszczędzania paliwa i tryb sportowy Dwa tryby do wyboru: E – tryb ekonomiczny i S – tryb sportowy. Wystarczy jeden guzik by zmienić charakter motocykla. W trasie, gdzie zasięg jest kluczem, tryb oszczędzania paliwa będzie idealnym rozwiązaniem. System jednak automatycznie przełączy się w tryb sportowy po przekroczeniu 7 000 obr./min. Z kolei wbudowany podwójny port USB nie tylko zadba o to, żeby telefon motocyklisty był zawsze naładowany – zadba także o zdrową baterię smartfona dzięki zastosowaniu specjalnych zabezpieczeń podczas ładowania.
Aluminiowy cylinder Autorska technologia pozwala na zastosowanie cylindra z odpowiednio opracowanego stopu aluminium, a dzięki dodatkowej powłoce wzmacniającej na wewnętrznej powierzchni tulei zapewniono długą żywotność. Dzięki temu zaoszczędzono miejsce, które zostało wykorzystane na powiększenie kanałów chłodzących. Optymalny system chłodzenia pozwala z jednej strony poprawić osiągi, z drugiej zadbać o długowieczność jednostki napędowej.
FULL LED Całe oświetlenie motocykla oparto o technologię LED, łącznie ze światłami do jazdy dziennej.
ABS BOSCH Układ ABS Bosch 9.1M to zapewnienie pełnego bezpieczeństwa podczas hamowania, bez względu na warunki drogowe.
Aluminiowy wahacz Specjalny proces wytwarzania tylnego, aluminiowego wahacza pozwala na zastosowanie stopu, który łączy elastyczność z wymaganą przez motocykle wytrzymałością. W połączeniu z ażurową konstrukcją otrzymujemy lekki element zmniejszający masę nieresorowaną. Dzięki temu właściwości jezdne zgrywają się z charakterem sportowego nakeda.
NOWY Kokpit TFT Wyświetlacz TFT o wysokim kontraście posiada masę informacji: aktualne przełożenie, średnie spalanie, zasięg oraz wiele więcej.
Silnik o wysokiej kompresji ednostka napędowa posiada kompresję o stosunku 12.5:1, świetną ekonomię i generowane parametry na poziomie 26 kW i 30 Nm. To odpowiedź na ogólnoświatowe trendy w projektowaniu silników spalinowych, które są w stanie zachować idealny balans pomiędzy osiągami, a ekologią.
Silnik Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Delphi
Moc i moment obrotowy (max) 35 KM@9500 RPM / 30 Nm@7500 RPM
Prędkość maksymalna 160 km/h
Pojemność 312 ccm
Spalanie 3.2 L /100 km
Dł./ szer./ wys. (mm) 2051/755/1227
Koła przód/tył 110x70R17 / 160x60R17
Hamulce Hydrauliczne tarczowe z ABS Bosch
Zawieszenie przednie Odwrócony widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne Monoabsorber
Wyposażenie standardowe
System bezkluczykowy, ABS Bosch, Wtrysk elektroniczny Delphi, Kolorowy wyświetlacz TFT, Światła full LED Wersje kolorystyczne Grafitowo-Niebieski
Waga (na sucho) 145 kg
Dopuszczalne obciążenie (kg) 159
Ilość cylindrów 1
Konstrukcja silnika aluminiowa
Masa własna 147
Poj. zbiornika paliwa 19
Prześwit (mm) 186
Rodzaj napędu łańcuch napędowy
Rodzaj ramy rurowa rama stalowa
Skrzynia biegów skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
Sprzęgło sprzęgło mokre z antyhoppingiem
Średnica X wysokość tłoka 80 x 62
Średnie zużycie paliwa (L/km) 3.2 /100
Stopień sprężania 12.5:1
System oświetlenia Full LED
System rozrządu DOHC
System zapłonu zapłon elektroniczy
Wysokość siedzenia (mm) 830
Dane techniczne
Pojemność | 300 |