Benelli TRK 502X
Nie ma większego znaczenia, czy chcesz podróżować w błocie, piachu, czy po asfalcie, Twój TRK 502 X sprawdzi się doskonale w każdych warunkach. Świetną zabawę gwarantują wyższe zawieszenie, szprychowe koła i uniwersalne ogumienie oraz dobrze już znany silnik napędzający wersję TRK 502. Benelli TRK 502 X to Twój sprawdzony kompan podczas dalekich, motocyklowych wypraw.
Motocykl Benelli TRK 502X
ALUMINIOWE FELGI ZE STALOWYMI SZPRYCHAMI
Szprychowe felgi z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność (150 / 70 z tyłu i 110 / 80 z przodu) - taki zestaw sprawdzi się w najcięższych warunkach. Hamulce? Podwójne tarcze z przodu (320 mm z czterotłoczkowymi zaciskami) zapewniają doskonałą skuteczność hamowania. Do tego ABS, oczywiście.
OCHRONA PRZED WIATREM I ZŁĄ POGODĄ
TRK 502 X był testowany w tunelu aerodynamicznym, by zapewnić maksymalną ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Dla kierowcy i pasażera.
NOWOCZESNY, DWUCYLINDROWY SILNIK
Duży zapas mocy dzięki chłodzonemu cieczą, dwucylindrowemu, rzędowemu silnikowi o pojemności 500 ccm.
UKŁAD WYDECHOWY Z LEKKICH STOPÓW
Wysokiej jakości materiały zapewniają maksymalną moc, zmniejszony hałas i masę, zachowując przy tym prawdziwie rasowe brzmienie.
Włoska marka Benelli
Włoska marka Benelii to zaufana i sprawdzona produkcja, dostarczająca satysfakcji miłośnikom motoryzacji. Jej motocykle produkowane są już od 100 lat. W historie przedsiębiorstwa wpisuje się ciągłe doskonalenie techniczne pojazdów i odpowiadanie na potrzeby klientów.
Benelli TRK 502X dostępny przez Internet
W sklepie internetowym Motoland możesz zamówić motocykl Benelli 500 CC TRK 502X z dostawą pod sam dom. Sprawdź też inne dostępne jednoślady - w tym segment motocykle 125, a jeśli potrzebujesz doradztwa, skontaktuj się z naszym zespołem.
Jeśli zechcą Państwo poznać podstawowe różnice pomiędzy modelami 2021 TRK 502 a TRK 502X - zapraszamy na nasz kanał YT:
Podstawowe różnice w modelach Benelli TRK 502 a Benelli TRK 502 X
Dane techniczne Motocykl 500cc Benelli TRK 502X
Silnik |
Rodzaj: |
rzędowy, dwucylindrowy, czterosuwowy, 4 zawory na cylinder |
Pojemność: |
500cc |
Średnica x skok: |
ø 69x66.8 |
Znamionowa moc wyjściowa: |
35kw (48 hp) at 8500 r/min |
Maksymalny moment obrotowy: |
46 N.M/6000r/min |
Stopień sprężania: |
11,5:1 |
Zasilanie: |
Wtrysk paliwa |
Układ wydechowy: |
katalizator,sonda lamba |
Norma spalin: |
Euro 5 |
Zapłon: |
Ecu-tli |
Świeca zapłonowa: |
Ngk cr8e |
Emisja co2: |
91g/km |
Układ napędowy |
Skrzynia biegów: |
Manualna |
Ilość przełożeń: |
6 |
Przeniesienie napędu: |
Łańcuch |
Sprzęgło: |
Mokre wielotarczowe |
Rozmiary i waga |
Waga sucha: |
213kg |
Szerokość z wyłączeniem lusterek: |
915 mm |
Prześwit: |
220 mm |
Rozstaw osi: |
1525 mm |
Maksymalna ładowność: |
150 kg |
Pojemność zbiornika paliwa: |
20L |
Rezerwa: |
3L |
Podwozie |
Zawieszenie przód: |
Widelec upside-down 50 mm |
Zawieszenie tył: |
Centralny amortyzator hydrauliczny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny |
Przednia obręcz: |
Aluminiowa ze stalowymi szprychami |
Przednia obręcz wymiary: |
19” x 3.00” dot –d |
Hamulec przód: |
Dwie tarcze, 320 mm, abs |
Hamulec tył: |
Tarcza, 260 mm, zacisk pływający |
Tylna obręcz: |
Aluminiowa ze stalowymi szprychami |
Tylna obręcz wymiary: |
17” x 4.25” dot – d |
Opona przednia: |
110/80- r19 - m/c 59v |
Opona tylna: |
150/70 - r17 – m/c 69v |